سحر(سالار2*شیرین)

aman_tsr

Member
جناب رحمتی ماشااله مادیانتون از نظر تیپ و ظاهر کم و کاستی نداره زیباست اما عکس از سواریش هم بذارید و در مورد اون قضیه سالار 2 هم توضیح بفرمائید بالاخره متوجه نشدیم کره سالار هست یا خیر؟؟؟!!!
 
سلام ممنون ازنظرتون- درموردسالار 2که پرسیدیدخدمتتون عرض کنم که در منطقه ما اسب سمندی وجود دارد که معروف به سالار 2 می باشد که سحر خانم کره این اسب سمند معروف به سالار 2می باشد و هم اکنون از برادر تنی سالار 2 به نام کهیلا که از دست رفت ابستن می باشد وسی روز دیگر مانده به زایمان سحر خانم متاسفانه نمی دانم چرا نمی شود عکس ها را بگذارم ولی به محض این که حل شود چشم -راستی نظرتون درمورد کره اش بنام سهند (شهنواز*سحر)چیه عکس های یکسالگی اش رابزودی میگذارم ممنون:coolsmiley02:
 
محسن جان ممنون از شما که قولتون را فراموش نکرداید ممنون!مادیان من هم انشاالله تا دو ماه دیگه زایمان میکنه اگه خدا بخواهد!!
 
سلام ممنون از نظر لطف تون قابل شما را نداره اگر دوست دار ید بیشتر با هم اشنا بشیم تشریف بیارید در خدمتون باشیم ادرس باشگاه امیر المومنین را در سایت بگذارید؟
 
دیگه چیزی واسه گفتن ندارم
چی بگم...................................................................................................................دوستت دارم داداشی
 
بالا