زیبایی کرد درهشور و ازاد اصفهان 28 و 29 خرداد

s.parizimanesh

Active member
دوستان عزیز این مسابقه در روز 28 و 29 خرداد ماه در باشگاه خوراسگان اصفهان با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد بنده که تا الان مسابقه زیبایی به این کیفییت ندیده بودم.جای داره از اقای علی فیروزیان و حاج تقی جنتی و همه کسانی که در این مسابقه دست اندر کار بودن تشکر کنم از همه نظر عالی بود هم پذیرایی هم مسابقه و هم شو سواره البته در روز اخر انسیاتور هم حالی به بچه ها داد.
 

s.parizimanesh

Active member
اونها همه الکی بودن نظر نهایی را اقای بابایی میدادن. از رفسنجان هم چند تا اسب شرکت کرد.1.مادیان شیرین کره عقرب در مادیانهای درهشوری پنج سال مقام اول را کسبکرد2.کره غوغای اقای بالود مقام دورم کره سلطانش هم شرکت کرد نمیدونم چندم شد 3.سیمرغ و طوفان اقای رضایی هم برای نمایش شرکت کرد.
 

s.parizimanesh

Active member
این مسابه در روزهای 28 و 29 شهریور ماه 1391 تحت عنوان جام شبرنگ و کوهستان متعلق به اقای نوزری و طالبی که بعنوان اسپانسر بودند برگزار شد شبرنگ همها اسب معروف به سیاه نعمت بخش و کوهستان هم برادر شبرنگ از طرف پدری همان کوهستان معروف
 

پیوست ها

  • sh1.jpg
    sh1.jpg
    76.1 کیلوبایت · بازدیدها: 30
  • sh2.jpg
    sh2.jpg
    73.7 کیلوبایت · بازدیدها: 36
  • k1.jpg
    k1.jpg
    75.5 کیلوبایت · بازدیدها: 25
  • k2.jpg
    k2.jpg
    78.1 کیلوبایت · بازدیدها: 29
  • k3.jpg
    k3.jpg
    72.9 کیلوبایت · بازدیدها: 26
گرفتن سرو وگردن فیگور اسبهای عرب به اسب کره انتقال داده شده است که اینگونه با اسبها فیگور میگیرند ؟ مگر اسب کرد مثل عرب داوری میشود ؟
 

s.parizimanesh

Active member
خیر این اسبها کرد نیستند به صورت نمایشی اوردن اخه مالکینشون اسپانسر مسابقه بودن.
 
بالا