زرین میر یزد ( برفین * سروانه )

ایمان

Active member
نام : زرین میر یزد
پدر : برفین ( مبارک * جم )
مادر : سروانه ( مبارک * جم )
رنگ : ؟
تیره : کهیلان عجوز
جنس : ؟
متولد : 1383
تولید : وکیل سادات
مالک : وکیل سادات
عکس و اطلاعات بیشتر ؟
 

ali_horse

Member
گل بود و به سبزه نیز آراسته شد. واقعا ایراد از فدراسیون ماست که برای همچین تولیداتی شناسنامه صادر

میکنه یا حتی اونا رو میکروچیب میکنه!!!!!!!!
پس اینطور که شما میگی صلاح الدین و خیلی از اسبهای دیگه ی معروف دنیا نباید میکروچیپ داشته باشن و تو هیچ سازمان و کتابی ثبت نشن!!!!!!!!!
 

bakhshi

Member
ایمان واقعا با ذوالفقار و برفین ؟
یزدی ها با این کشش های خانوادگی میخوان چی تولید کن ؟

ایمان جان راه را از نظر علم ژنتیک دارن درست میرن اما................................اقای نایگل برای پی بردن به خیلی نکات دختر صلاح الدین را با پدرش کشید و نتایج ان کشش ایشان اسب عرب مصری اصلاح شده را بوجود اورد . و راهی ایست که ما هم مجبوریم برویم مگه چند تا سیلمی مثل حداد ، الشجاع ، خور ، کهکشان ، دماوند ، سزار ، پاسارگاد ، دقیقا مانند مصریها داریم که هم اصلاح شده باشند و هم قدرت اصلاح گله را داشته باشند، اصلا تعداد اسبان عرب واقعا شویی دنیا چقدر است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه اگر به شجره هاشون هم نگاه کنیم همه خون منصور و نظیر ، حلیم شاه ، ابن حلیمه ، پرینس فامونیت ، مورافیک ، الی یا رومینا ، ، ابوهام ، شهلول ، شیخ العرب و دیگر فامیل هایشان را دارند . خود حداد حاصل هم خونی بود . :rolleyessmileyanim: از کجا معلوم اگر با عشیره خواهر و برادر زاده اش کشش می شد بهتر از حداد رو نمی داد چون تمام اساتیدم می گویند از حداد سر بود ایمان جان :coolsmiley02:
 

سامان حسینی

Active member
تایک حدی هم خونی مفیده!!اینادارن شورشو درمیارن شاید تاچند نسل خصوصیات خوب بیشتر به چشم بیاد اما یکدفه درنسلهای بعد مشکالات زیادی پیدامیشن.اینو من به شخصه درحیوانات دیگه دیدم.
 

bakhshi

Member
تایک حدی هم خونی مفیده!!اینادارن شورشو درمیارن شاید تاچند نسل خصوصیات خوب بیشتر به چشم بیاد اما یکدفه درنسلهای بعد مشکالات زیادی پیدامیشن.اینو من به شخصه درحیوانات دیگه دیدم.

در شجره مبارک 7 مرتبه نظیر تکرار شده ، ما هم اگر تمام کرههای حداد را با هم میکشیدیم قطعا اسب اصیل ایرانی خودمان زیباتر میشد ، چون طبق 1قاعده علم ژنتیک هم خونی خلوص نژادی و شباهت صفات اعضای گله را بسیار بالا می برد ، اجپشن پرینس پدر بزرگ مبارک از یک هم خونی نزدیک تولید شده ، نتنها والدینش از طرف پدری کره نظیر بوده اند ، مادر بزرگ ها نیز خواهر تنی بوده اند . هیچ کدام از سیلمی های وارداتی از دید ژنتیکی مثل مبارک غالب نیستند و به مرور زمان این نکته مثل روز روشن میشود . العدید الشقب کره مستقیم انساتا حلیم شاه و برادرش صلاح الدین هم اینگونه بودند . العدید هم اکنون الگوی اصلاح نژاد اسب عرب خالص مصری است و مینیاتور اسب عرب خالص مصری . به غیر از عموی فوق العاده اش مبارک برادری به نام عباس الدین دارد که نتنها قهرمان بوده بلکه از خودش هم بهتر تولید کرده است . با این تفاسیر ، مبارک زمانی که با هدف اصلاح سر وارد ایران شد ، در ردیف 3 سیلمی غالب جهان بود و خون زیبا ترین مادیان صقلاویه جدرانی را از 4 طرف داشت ، باید هم برفین را تولید می کرد مگه از او این انتظار نمی رفت:rolleyessmileyanim: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
بالا