درشکه سواری در تپه های عباس آباد با اسبچه های خزر

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
درشکه سواری در تپه های عباس آباد با اسبچه های خزر

مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد گفت: با احداث مسیر دوچرخه رو و اسب رو در اراضی عباس آباد درشکه های این مسیر توسط اسبچه های خزری حرکت خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس بهنام اتابکی با بیان این مطلب گفت : مسیر دوچرخه رو و درشکه رو اراضی عباس آباد 5/3 کیلومتر طراحی شده است که درشکه های این مسیر توسط اسبچه های خزری که نژادی کاملا ایرانی دارند و کوچک تر از اسب های معمولی هستند، حرکت می کند.

مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد با بیان این که همه پروژه های اراضی عباس آباد بر اساس برنامه زمان در حال اجراست افزود: عملیات ساخت ساختمان منظومه شمسی نیز به شکل کره ای گرد در بزرگراه همت و جنوب سازمان بنادر و کشتیرانی آغاز شده است .

اتابکی در مورد روند پیشرفت پروژه باغ هنر اظهار کرد : زمانبندی این پروژه به جز سالن 5600 نفره آن 30 ماهه است که کار آن آغاز شده و ساخت سالن آن نیز با طراحی ویژه ای 4 ساله برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ساخت دریاچه مازندران نیز آغاز شده است که این دریاچه در اطراف مسیر دوچرخه رو و درشکه رو قرار دارد.

به گفته مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد بوستان آب و آتش، بوستان بنادر و کشتیرانی، پل های ابریشم، ساختمان منظومه شمسی، دریاچه و پارک نوروز، شش پروژه ای هستند که تا 22 بهمن امسال افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاري مهر
http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?pr=s&NewsID=773653
 
بالا