خبر آمد خبری در راه هست...........

ناشناس

Active member
قابل توجه تمامی اسب داران(رشته پرش .زیبایی.کورس.استقامت)بخصوص پرش. و اسب دوستان و سوارکاران .منتظر تحولات اساسی در هیئت سوارکاری استان فارس شیراز باشید. طبق اطلاع رسانی خبر گذاری.............. تحولات بسیار بزرگی در طی چندروز گذشته انجام شده . که اگر صحت داشته باشد . بالاخره سواری پرش در شیراز جان میگیرد . :dodgy:
 

طارق

Member
با سلام .
عاقبت مسابقه پرش مورخه 17/8/92 با تمام فراز و نشیب ها و سعی و تلاش آقای ذوالفقاری به ثمر رسید . به امید همبستگی بیشتر بین سوارکاران شیراز که هدف ارتقاء سطح کیفی مسابقات پرش می باشد .
 

طارق

Member
با سلام
امروز نیز مسابقه پرش با اسب شیراز در حضور آقای علیرضا بختیاری به خوبی برگزار شد و آقای ناشناس با سواری بسیار خوبشان مقام اول رده بزرگسالان را کسب کرد و باعث حیرت همگان گردید که فکر می کنند با اسب های گران قیمت می توان این مقام ها را کسب کرد . در صورتی که آقای ناشناس به همگان ثابت کرد که سوار نقش بسزایی در مسابقات پرش با اسب دارد و سعی و تلاش و اخلاق ایشان ستودنی است .
 

ناشناس

Active member
ای بابا طارق جان همه بچه ها خوب بودن .و جا داره از همشون تشکر کنم . مسابقه بعدی هم 3هفته دیگه هست. امید وارم دیگه مشکلی پیش نیاد و مسابقات طبق تاریخ اعلام شده بر گذار بشه.
 
بالا