برگذاری اولین کلاس رسمی داوری اکاهو

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Soheil Sanati

Active member
اولاً که اون اسب رو به دستور خود مدرس کلاس آوردن تو مسابقه که دوستان شرکت کننده امتياز پايين دادن رو هم ياد بگيرند
دوماً اينکه بعضی دوستان به همان اسب امتياز بالا داده بودند فکر کنم يکی از دلايل قبول نشدنشون هم همين مورد بود
مهندس فکر کنم شما هم جزء افرادی بودی که قبول نشدی

احسان جان این حرفها بی فایده است 3شنبه معلوم میشه این کلاس در کدام شهر برگذار میشه
 
توضيحاتي در مورد کلاس داوري زيبايي و ختم کلام

با سلام خدمت کليه اسبداران و علاقه مندان گرامي

نظر به صحبت هاي مختلفي که در مورد کلاس داوري زيبايي اسب عرب زير نظر دکتر مارِک ترلا در سايت ها و جمع هاي مختلف صورت گرفته و موجب سردرگمي علاقه مندان شده است ، بر خلاف اعتقاد شخصي ام که از حاشيه پردازي بيزارم، لازم ديدم صرفا" جهت روشن شدن افکار عمومي و پايان بخشيدن به اين بحث ها مطالبي را عرض نمايم.

دعوت از مدرس
دکتر Marek Trela پس از مکاتباتي که با سازمان ايکاهو در اواخر سال ميلادي گذشته انجام شده انتخاب و رايزني با ايشان آغاز و در اوايل سال 2010 ميلادي موافقت او براي حضور در ايران جلب شد. در ارديبهشت ماه طي نامه اي کليه کلاس هاي مورد درخواست برگزار کننده به فدراسيون سوارکاري اعلام گرديد که يکي از آنها همين کلاس داوري مي باشد که در آن ذکر شده بود "مدرس از لهستان" و همين برنامه در ويژه نامه صنعت اسب هفته نامه بشارت نو که در جشنواره زيبايي يزد توزيع شد با ذکر تاريخ 4 و 5 مهر 89 چاپ گرديد.
در تاريخ 17 خرداد 89 و پس از کلاس استقامت دکتر کيميش، طي فيش شماره 152963 مبلغ ويزاي دکتر ترلا را به حساب آژانس مربوط که پيگير امور بود واريز کرده و پس از چندي ويزا صادر و توسط ايشان از سفارت ايران در ورشو دريافت شد.
در اواخر مرداد ماه سال جاري که دکتر ترلا تاريخ دقيق برنامه خود براي سفر به ايران را اعلام کردند موضوع مجددا" طي نامه اي به فدراسيون سوارکاري کشور اعلام و مشخصات کامل مدرس به درخواست کميته آموزش اعلام گرديد و در جلسه کميته آموزش با درخواست برگزار کننده مشروط به مصوبه کميته داوران موافقت گرديد.

آغاز کارشکني ها
در مرداد ماه به دنبال دعوت دکتر کيميش از دو نفر از سوارکاران خوب استان کرمان جهت حضور در مسابقه اي در کشور آلمان و مخالفت بيجاي شهرزاد امير اصلاني (کوثري) با اين موضوع مناقشاتي پيش آمد که سرانجام فدراسيون راي به اعزام اين دو سوارکار رشته استقامت با نام هاي صدرا و طه جعفر يزدي داد و اين موضوع دلخوري شديدي را در اميراصلاني ايجاد نمود که خود داستان مفصلي دارد و فقط به ذکر اين مورد اشاره مي کنم که اميراصلاني اقدام به تشکيل کميته اي به نام "کميته ايکاهو" کرد و به صورت تلفني از روساي برخي هيات ها جهت معرفي نماينده درخواست نمود. پس از اين اتفاقات او به مقابله با کساني که زمينه کسب چنين افتخاري براي ايران و اعزام دو سوارکار به مسابقات بين المللي را رقم زده بودند برآمد.
بعد از مطلع شدن امير اصلاني از اينکه مدرس کلاس داوري کيست و اذعان به سطح دانش او، با همکاري يکي از مهره هاي خود به نام سهيل صنعتي از يزد تصميم به کارشکني گرفتند و جلسه اي را در يزد تحت نام "جلسه کميته ايکاهو" تدارک ديدند. ايشان بدون هماهنگي با برگزارکننده کلاس که طي اين مدت دکتر ترلا را دعوت نموده و تلاش بسياري براي حضور او در ايران نموده است مدعي است، کلاسي در اين سطح بايستي در يزد برگزار شود و بدون اينکه تاکنون مکاتبه اي با مدرس داشته باشند حضور تعداد اسب و کيفيت آنها را بهانه اين امر قرار داده است و براي شرکت کنندگان در کلاس محدوديت تعريف مي نمايد. لازم به توضيح است که سهيل صنعتي در کلاس سال گذشته اصفهان مردود و از ارتقا درجه داوري خود بازماند و پس از آن درخواست هاي زيادي براي مکاتبه با دکتر يونگ جهت قبول شدن خود، از يکي از اعضاي برگزارکننده کلاس داشت که ايميل هاي آن موجود مي باشد.
به هر حال اين افراد هدف جلسه سه شنبه 9 شهريور در يزد را به بنده تصميم گيري در مورد افراد شرکت کننده اعلام کرده اند و در يکي از سايت ها يکي از هدف هاي جلسه را تصميم در مورد شهر محل برگزاري ذکر کرده اند.

داستان جلسه کميته ايکاهو در يزد
پس از تبليغات فراوان بر روي اين جلسه بنده با بررسي هاي مختلف و مشورت افراد مطلع به اطلاعات جالبي رسيدم که لازم است در اختيار همگان قرار گيرد تا ديگر کسي هوس زير پا گذاشتن قانون و عرف نکرده و خودسري در اين موارد از ميان برداشته شود.
همانطور که چارت سازماني فدراسيون که از طريق سايت آن نيز در دسترس است نشان مي دهد، کميته اي به نام کميته ايکاهو جايي در فدراسيون سوارکاري ايران نداشته و ندارد و با پيگيري از فدراسيون مشخص شد، دستوري نيز جهت تاسيس اين کميته از سوي هيات رييسه يا رييس فدراسيون ابلاغ نشده است. پس اساسا" تشکيل جلسه اي تحت نام اين کميته حتي اگر کسي نماينده ايکاهو باشد غيرقانوني بوده و بر عهده فدراسيون سوارکاري است که موضوع را پيگيري نمايد وگرنه ازين پس هر گروهي مي تواند خودسرانه کميته اي منصوب به فدراسيون تاسيس نمايد.
نتيجه مذاکرات با فدراسيون سوارکاري کشور نشان مي دهد که کميته ي داوران فدراسيون سوارکاري کشور زير نظر محمد کاظميان از داوران درجه يک مي باشد و هيچ يک از افراد تشکيل دهنده کميته ايکاهو عضو کميته داوري نيستند، پس کميته داوران ذکر شده در مصوبه کميته آموزش، همين کميته مذکور به رياست دبير فدراسيون مي باشد. خبر ديگر اينکه دکتر تابش رياست فدراسيون نيز برگزاري کلاس در اصفهان را تاييد و دستور اکيد به همکاري با برگزار کننده داده اند که جاي سپاس و تشکر دارد. از طرفي دکتر واردي نايب رييس فدراسيون نيز وجود کميته اي تحت نام ايکاهو را رد کرده اند و برگزاري جلسه يزد را مربوط به فدراسيون ندانسته و مصوبات آن را فاقد جنبه اجرايي دانسته اند که چيزي غير از اين نيز انتظار نمي رفت.

نحوه تشکيل جلسه يزد
اما آنچه جاي تاسف دارد اينست که شخصي که خود را برگزار کننده مسابقات زيبايي و داور بسيار مهمي مي داند -و تلاش دست جمعي گروهي را در برگزاري رويدادي به نام شخص اعلام مي نمايد (!)- با فريب ديگران زمينه برگزاري چنين جلسه اي را فراهم نموده است و اين براي استان يزد که در زمينه اسب عرب سرمايه گذاري زيادي نموده است اصلا" خوشايند نيست و اميدوارم که دلسوزان اين استان فکري براي اين موضوع کنند تا بيش از اين به نام يزد و اسبداران آن لطمه نخورد.
پس از اطلاع از نظر فدراسيون و اطمينان از غير رسمي بودن جلسه يزد به دنبال اين موضوع رفتم که اين جلسه از چه طريقي پايه گذاري شده و اعضا چگونه دعوت شده اند و پس از صحبت با چند نماينده از استان هاي مختلف مشخص شد که هيچ دعوت نامه کتبي از سوي فدراسيون يا هيات سوارکاري استان يزد براي هيات هاي دعوت شده فرستاده نشده و شهرزاد اميراصلاني صرفا" به وسيله تلفن از روساي هيات ها خواسته است که نماينده اي جهت حضور در اين جلسه معرفي کنند و جلسه را از سوي فدراسيون معرفي کرده است. ساعت و مکان جلسه هم توسط سهيل صنعتي به نماينده ها اعلام شده است. به دنبال اين موارد در صحبت تلفني که با مهندس زارع رياست هيات سوارکاري يزد داشتم ايشان هم اشاره کردند که دعوت نامه اي از سوي هيات ارسال نشده است و تشکيل جلسه نيز به اين شکل بوده که سهيل صنعتي با ايشان تماس گرفته و اعلام مي کند که جلسه اي با حضور نمايندگان استان ها در مورد برگزاري کلاس داوري آخر شهريور برگزار خواهد شد و نياز به سالن تربيت بدني دارند. رييس هيات با استناد به تبليغات پيام کوتاه انجام شده، به ايشان عرض مي کند مگر کلاس در اصفهان نيست و سهيل صنعتي معروض مي دارد که کلاس اصفهان کنسل شده و قرار است در يزد برگزار شود!! مهندس زارع هم به استناد اين صحبت محل جلسه را هماهنگي مي کنند و پس از اينکه از حقيقت ماجرا با خبر و نحوه و زمان دعوت مدرس و سير امور را به اطلاع ايشان رساندم، حق را به برگزار کننده اصفهاني داده و نظري به برگزاري اين کلاس در آن تاريخ در يزد نداشتند.

تهديد به منصرف کردن مدرس
از آنجايي که شهرزاد امير اصلاني براي بنده فقط پيغام مي دهد و از صحبت مستقيم ابا دارد، براي ايشان پيغام دادم که دست از اين کارها بردارند که البته ايشان عرض کرده اند يا خواسته هايش پذيرفته خواهد شد يا با دکتر ترلا تماس مي گيرند و او را از آمدن به ايران منصرف مي کنند.
همانطور که مشاهده شد اين جلسه صرفا" توسط شهرزاد امير اصلاني و سهيل صنعتي و براي جو سازي عليه کساني که استفاده از دانش روز بهترين مدرسان و مربيان را حق همه اسبداران و سوارکاران ايران مي دانند طراحي شده و هيچ وجاهت قانوني نداشته و بالطبع هر تصميمي که در آن گرفته شود صرفا" براي طراحان آن ارزش دارد و لاغير.

سخن پاياني
حضور چنين مدرسي در اين سطح دانش -که يکي از 7 مدرس رسمي ايکاهو، خزانه دار سازمان ايکاهو، داور A ايکاهو و از مسوولان بزرگترين مرکز پرورش اسب عرب در کشور مدعي لهستان (مزرعه پودالسکي) مي باشد- فرصتي ارزشمند براي اسبداران ايران است تا علاوه بر تلاش براي دريافت مجوز داوري، دانش خود را در زمينه شناخت اسب عرب افزايش دهند تا در توليدات خود يا خريد اسب موفق تر عمل نمايد. حال که چنين امکاني فراهم شده است لازم است بهترين استفاده از آن صورت گيرد و انحصار آن براي گروهي خاص که براي رسيدن به اهداف خود حتي از فريب رييس هياتي که همواره پشتوانه آنها بوده است هم پرهيز نمي کنند عقلاني نيست. بهانه هايي همچون تعداد اسب و کيفيت اسب هاي کلاس و ... هم زماني مورد قبول است که آنها خود زحمت تدارک اين کلاس را کشيده باشند، ضمن اينکه براي کلاس امسال تعداد بيشتري اسب با خصوصيات مختلفي مدنظر قرار گرفته است و موافقت مالکان آنها براي استفاده در کلاس گرفته شده که ترکيبي از اسب هاي وارداتي، خالص ايراني و ايراني-وارداتي مي باشند. از لحاظ تعداد نفرات شرکت کننده کلاس ظرفيت بسيار محدودتري نسبت به سال گذشته دارد و در صورت تکميل ظرفيت امکان برگزاري کلاس عملي در دو بخش وجود دارد تا بهره بهتري از آموزش برده شود. افزايش هزينه ثبت نام نيز به دليل همين محدوديت نفرات مي باشد.
در پايان به کساني که کارشکني جزو علاقه مندي آنهاست توصيه مي کنم به کار خود پردازند و اگر ادعايي دارند خود به برنامه ريزي و اجرا بپردازند نه اينکه سعي در مصادره امور ديگران نمايند. اگر هم از توان لازم برخوردار نيستند مي توانند در صورت پايين آمدن از برج غرور و منيت، از تجربيات و توان سايرين بهره مند شوند.
بي شک با اتفاقات پيش آمده، اگر دکتر مارک ترلا از سفر به ايران منصرف شود، همگان اين مورد را از چشم شهرزاد اميراصلاني و سهيل صنعتي خواهند ديد و اشتباه آنها قابل بخشش نخواهد بود.
از اينکه مطلب طولاني شد معذرت خواسته و از کساني که مکاتبات و صحبت هاي صورت گرفته با آنان را در اختيار ديگران گذاشتم عذرخواهي مي نمايم و مطمئنا" اگر شرايط ايجاب نمي کرد چنين امري صورت نمي گرفت.
انشاءا... طبق دعوت نامه منتشر شده که روز جمعه به اطلاع عموم رسيد، کلاس در تاريخ 30 و 31 شهريور در اصفهان برگزار خواهد شد و در روز 1 مهر نيز ميزبان زيباترين اسب هاي خالص ايراني کشور خواهيم بود.

به اميد ديدار شما
محمد هادي کرباسي زاده
 

پیوست ها

  • Poshte Parde Etefaghate Akhir!.pdf
    217.1 کیلوبایت · بازدیدها: 13

moji

Member
این هم حرفهای جناب آقای کرباسی که همه ایشان را میشناسند و مورد اعتماد همه هستند
حالا دوباره اقای صنعتی و دورو بریاشون بیان خودشون جواب بدن و خودشون تحلیل کنن

این هم
پشت پرده کارشکني در برگزاري کلاس دکتر ترلا در سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت اسب ایرانhttp://www.equine.ir

اسب؛ پایگاه اطلاع رسانی صنعت اسب ایران - Horse Iran, Equine

لطفا حتما بخوانید !
 

سینا

Member
لطفادرصورت قطعی شدن برگزاری شرایط شرکت وبفرماییدآیامدرک معتبری هم به پذیرفته شدگان داده میشود یاخیر؟
 
واقعا متاسفم برای دوستانم که این حرف و حدیث ها را عمومی میکنند انشالله بتوننداونها پیشرفت کننداما من نمیدونم کی بیشترین و بهترین برگزار کننده مسابقات زیبایی بوده خودتون قضاوت کنید.ممنونم اما این را بدانید آقای مهندس صنعتی بیدی نیست که با این نسیم ها بلرزد تجربه ثابت کرده که همیشه بهترین هامیمانند.
 

moji

Member
این هم حرفهای جناب آقای کرباسی که همه ایشان را میشناسند و مورد اعتماد همه هستند
حالا دوباره اقای صنعتی و دورو بریاشون بیان خودشون جواب بدن و خودشون تحلیل کنن

این هم
پشت پرده کارشکني در برگزاري کلاس دکتر ترلا در سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت اسب ایرانhttp://www.equine.ir

اسب؛ پایگاه اطلاع رسانی صنعت اسب ایران - horse iran, equine

لطفا حتما بخوانید !

کاش مدیر انجمن به ایشان و همدست هاشون هشدار میداد

قطعا این نوشته های کذب سهیل صنعتی و حمایت و عدم دخالت مدیر انجمن عواقب خوبی در بر نخواهد داشت
 

roham

Member
واقعا متاسفم برای دوستانم که این حرف و حدیث ها را عمومی میکنند انشالله بتوننداونها پیشرفت کننداما من نمیدونم کی بیشترین و بهترین برگزار کننده مسابقات زیبایی بوده خودتون قضاوت کنید.ممنونم اما این را بدانید آقای مهندس صنعتی بیدی نیست که با این نسیم ها بلرزد تجربه ثابت کرده که همیشه بهترین هامیمانند.

همشهری عزیزم:
اگر کسی حقیقت رو روشن و بیان کنه به نظر شما بیان کردن حقیقت رو باید بگذاریم جزءحرف و حدیث؟؟؟؟؟
پیشرفت دیگران دست من و شما و امثال ما نیست.
برگزاری مسابقات درسته که مهم و قابل تمجیده اما این نمیتونه دلیل باشه برای دست زدن به اینچنین اعمالی!!!
در ضمن بهتون توصیه میکنم اینگونه خود و جامعه اسب یزد رو زیر سوال نبرید و باعث بد بین شدن جامعه اسبی ایران نسبت به همشهریامون نشید...
با توجه به مطالبی که آقای کرباسی زاده نوشتن اگر صحت موضوع غیر از این است بفرمائید ....
 

moji

Member
واقعا متاسفم برای دوستانم که این حرف و حدیث ها را عمومی میکنند انشالله بتوننداونها پیشرفت کننداما من نمیدونم کی بیشترین و بهترین برگزار کننده مسابقات زیبایی بوده خودتون قضاوت کنید.ممنونم اما این را بدانید آقای مهندس صنعتی بیدی نیست که با این نسیم ها بلرزد تجربه ثابت کرده که همیشه بهترین هامیمانند.
این ها حرف و حدیث نیستند بلکه واقعیتهای تاسف انگیز هستند
این ها رو خوب بخوان:
PHP:
آغاز کارشکني ها
در مرداد ماه به دنبال دعوت دکتر کيميش از دو نفر از سوارکاران خوب استان کرمان جهت حضور در مسابقه اي در کشور آلمان و مخالفت بيجاي شهرزاد امير اصلاني (کوثري) با اين موضوع مناقشاتي پيش آمد که سرانجام فدراسيون راي به اعزام اين دو سوارکار رشته استقامت با نام هاي صدرا و طه جعفر يزدي داد و اين موضوع دلخوري شديدي را در اميراصلاني ايجاد نمود که خود داستان مفصلي دارد و فقط به ذکر اين مورد اشاره مي کنم که اميراصلاني اقدام به تشکيل کميته اي به نام "کميته ايکاهو" کرد و به صورت تلفني از روساي برخي هيات ها جهت معرفي نماينده درخواست نمود. پس از اين اتفاقات او به مقابله با کساني که زمينه کسب چنين افتخاري براي ايران و اعزام دو سوارکار به مسابقات بين المللي را رقم زده بودند برآمد.

بعد از مطلع شدن امير اصلاني از اينکه مدرس کلاس داوري کيست و اذعان به سطح دانش او، با همکاري يکي از مهره هاي خود به نام سهيل صنعتي تصميم به کارشکني گرفتند و جلسه اي را در يزد تحت نام "جلسه کميته ايکاهو" تدارک ديدند. ايشان بدون هماهنگي با برگزارکننده کلاس که طي اين مدت دکتر ترلا را دعوت نموده و تلاش بسياري براي حضور او در ايران نموده است مدعي است، کلاسي در اين سطح بايستي در يزد برگزار شود و بدون اينکه تاکنون مکاتبه اي با مدرس داشته باشند حضور تعداد اسب و کيفيت آنها را بهانه اين امر قرار داده است و براي شرکت کنندگان در کلاس محدوديت تعريف مي نمايد. لازم به توضيح است که سهيل صنعتي در کلاس سال گذشته اصفهان مردود و از ارتقا درجه داوري خود بازماند و پس از آن درخواست هاي زيادي براي مکاتبه با دکتر يونگ جهت قبول شدن خود، از يکي از اعضاي برگزارکننده کلاس داشت که ايميل هاي آن موجود مي باشد.
به هر حال اين افراد هدف جلسه سه شنبه 9 شهريور در يزد را به بنده تصميم گيري در مورد افراد شرکت کننده اعلام کرده اند و در يکي از سايت ها يکي از هدف هاي جلسه را تصميم در مورد شهر محل برگزاري ذکر کرده اند.

شما از هیچ کدوم از این موارد خبر نداری و فقط چشم بسته نطق میکنی

خوبه که سهیل صنعتی جیره خورهایی مثل شما ها رو داره که ازش حمایت کنند

البته حق دارید ! وقتی در مسابقه زیبایی یزد از شماو چند نفر باتجربه به عنوان سرکلانتر و ... استفاده میکنه معلومه که همه چیز به جای ضابطه میشه رابطه
همه امسال سطح مسابقه یزد را از نزدیک دیدند و سالهای قبل اصفهان را هم به یاد دارند و خودشان قضاوت میکنند امروزه دیگه کمیت مهم نیست بلکه کیفیت کار مهمه که بهتر بودن را مشخص میکنه

من به شما هم توصیه میکنم دست از این حمایت های کورکورانه برداشته و به صنعت اسب استان یزد لطمه نزنید و این را بدونید بیداد گری و تقلید کورکورانه باعث میشه کم کم از چشم همه بیفتید همان طور که اقای صنعتی دارند به این مهم نایل میشوند

تهديد به منصرف کردن مدرس
از آنجايي که شهرزاد امير اصلاني براي بنده فقط پيغام مي دهد و از صحبت مستقيم ابا دارد، براي ايشان پيغام دادم که دست از اين کارها بردارند که البته ايشان عرض کرده اند يا خواسته هايش پذيرفته خواهد شد يا با دکتر ترلا تماس مي گيرند و او را از آمدن به ايران منصرف مي کنند.

همانطور که مشاهده شد اين جلسه صرفا" توسط شهرزاد امير اصلاني و سهيل صنعتي و براي جو سازي عليه کساني که استفاده از دانش روز بهترين مدرسان و مربيان را حق همه اسبداران و سوارکاران ايران مي دانند طراحي شده و هيچ وجاهت قانوني نداشته و بالطبع هر تصميمي که در آن گرفته شود صرفا" براي طراحان آن ارزش دارد و لاغير.

سخن پاياني
حضور چنين مدرسي در اين سطح دانش -که يکي از 7 مدرس رسمي ايکاهو، خزانه دار سازمان ايکاهو، داور a ايکاهو و از مسوولان بزرگترين مرکز پرورش اسب عرب در کشور مدعي لهستان (مزرعه پودالسکي) مي باشد- فرصتي ارزشمند براي اسبداران ايران است تا علاوه بر تلاش براي دريافت مجوز داوري، دانش خود را در زمينه شناخت اسب عرب افزايش دهند تا در توليدات خود يا خريد اسب موفق تر عمل نمايد. حال که چنين امکاني فراهم شده است لازم است بهترين استفاده از آن صورت گيرد و انحصار آن براي گروهي خاص که براي رسيدن به اهداف خود حتي از فريب رييس هياتي که همواره پشتوانه آنها بوده است هم پرهيز نمي کنند عقلاني نيست. بهانه هايي همچون تعداد اسب و کيفيت اسب هاي کلاس و ... هم زماني مورد قبول است که آنها خود زحمت تدارک اين کلاس را کشيده باشند، ضمن اينکه براي کلاس امسال تعداد بيشتري اسب با خصوصيات مختلفي مدنظر قرار گرفته است و موافقت مالکان آنها براي استفاده در کلاس گرفته شده که ترکيبي از اسب هاي وارداتي، خالص ايراني و ايراني-وارداتي مي باشند. از لحاظ تعداد نفرات شرکت کننده کلاس ظرفيت بسيار محدودتري نسبت به سال گذشته دارد و در صورت تکميل ظرفيت امکان برگزاري کلاس عملي در دو بخش وجود دارد تا بهره بهتري از آموزش برده شود. افزايش هزينه ثبت نام نيز به دليل همين محدوديت نفرات مي باشد.


من خودم توی یزد هستم و از دور و نزدیک بااین مشکلات روبرو هستم و باید به همه دوستان اسبی بگویم که سهیل صنعتی توی یزد هم از وجهه خوبی بین اسبداران برخوردار نمیباشد و به پشتیبانی برخی و با استفاده از اسم پدر اقدام به این کارها میکند که خشم جامعه اسب عرب یزد را هم در بر داشته است
خود من برای شرکت در این کلاس کما فی السابق به اصفهان خواهم رفت و به نظر من هیچ فرقی نداره که کلاس در کجا برگزار بشه چه یزد و چه هر جای دیگر

ولی اگر قرار است که توی یزد برگزار بشه و فقط برای رسیدن افرادی خاص به اهداف خود باشد و سعی در آموزش عمومی و بالا بردن سطح دانش دیگران نباشد بهتر است هر جایی به جز یزد برگزار شود

 

Soheil Sanati

Active member
ادب هر مرد به ز دولت اوست

چقدر شخصیت افراد رو راحت میشه از نوشته هاشون فهمید.ما مخالف برگذاری کلاس نیستیم .ما میگیم کلاس رو در شهری برگذار کنید که بشه 50 تا اسب خوب توش نشون داد.اقای کرباسی چون داره پول این کلاس رو از دست میده ناراحته .تازه ما تو یزد یا خوزستان فقط قراره 20 تا 25 نفر که مدرک داوری دارن رو دعوت کنیم نه مثل کلاس یونگ 120 نفر بیان که نتونن بفهمم چی به چیه
 

Soheil Sanati

Active member
این هم حرفهای جناب آقای کرباسی که همه ایشان را میشناسند و مورد اعتماد همه هستند
حالا دوباره اقای صنعتی و دورو بریاشون بیان خودشون جواب بدن و خودشون تحلیل کنن

این هم
پشت پرده کارشکني در برگزاري کلاس دکتر ترلا در سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی صنعت اسب ایرانhttp://www.equine.ir

اسب؛ پایگاه اطلاع رسانی صنعت اسب ایران - horse iran, equine

لطفا حتما بخوانید !

اقای موجی ناراحت نباش شاید مجبور باشی واسه کلاس به خوزستان بری
 

Soheil Sanati

Active member
دوستان یکی به من جواب بده کلاس داوری هتل و شام و ناهار توش مهمه یا کیفیت اسب عربش.18 تا اسب جور کردن تازه میخواستن 20 تا اسب هم از یزد بگیرن که بهشون ندادن.ایا با 18 تا اسب که احتمالا نصفشون هم 2خون هستند میشه کلاس برگذار کرد .همین اقای مدرس نمیگه اینام با این اسباشون
 

Farib

Member
در مورد کارای خانم امیر اصلانی چیزای دیگه ای هم باید روشن بشه.
1. تا به حالا ایشون از راهیابی چند داور ایرانی به کلاس های خارج از ایران جلوگیری کرده.
2. در مورد برگزاری شو . با محدود کردن برگزار کننده گان و اصرار به برگزاری به وسیله تیم خودشون سطح کمی و کیفی مسابقات رو به طرز باور نکردنی پایین اورده. مثلا میتونین این شو هارو با شو های opt در تهران یا دیگر شو ها مقایسه کنین.
3. تخلف در قوانین مسابقات شو . مثل عدم تخصیص جایزه در مسابقاتی که ورودی اخذ میشه و حتی جلوگیری از تخصیص جایزه در مسابقاتی که برگزار کننده راقب به اهدای جایزه هست . مثل مسابقه قزوین که میتونین از رییس هییت قزوین در این مورد سوال کنین.
4. کارشکنی در جریانات کمیته استقامت و مسایلی که با سید ضیا وکیل السادات پیش اومد . و وعده وعید های ایشون در باره راه اندازی تیم ملی استقامت و ارسال به خارج از کشور در صورتی که ایشون خودش از فرستادن افرادی که دعوت میشن هم جلوگیری میکنه .
تا کی قراره فعالیت های این گونه افراد باعث پس رفتمون یشه. تا کی قراره چوب ندونم کاریامونو بخوریم .بابا مگه تو این کشور کم ادم دلسوز و اگاه هستن که هم روابط خوبی دارن هم علم خوب. چرا باید سالی چنتا مسابقه شو بی بهره و زشت داشته باشیم که حتی تنونیم یکی رو دعوت کنیم بیاد شو ایران رو ببینه اونم بی اجر و قرب.
تا کی قراره گرو ه های غیر فنی دسترنج این همه ادم رو خراب کنه . اگه بازار اسب خرای شده به خاطر همین سهل انگاریاس. اگه دیگه اسب نگه داشتن شده چشم و هم چشمی به خاطر همینه . اگه واردات بی رویه و احمقانه و سود جویای رو میبینیم که بعد از گند زدن به اسب تروبرد حالا عرب باز شدن به خاطر اینه که کسی نیست .
در خانه اگر کس اسب یک حرف بس است.
 

امید زمانی

Active member
چه اعتماد به نفسی داری شما !! بنده چون خودم تو کلاس آقای یونگ حضور داشتم باید یه سری نکات رو متذکر بشم .این که آفرین بر شما که اسب خوب و زیبا دارید!!!ولی زمانی که تو یه رده 2 تا اسب دوخون اومد و 1 مادیان و کره اش از مبارک و ... و دوستان نتوستند درست داوری کنند البته از نظر آقای یونگ. قرار هم نبود که مسابقه زیبایی برگزار بشه . قرار بود یه سری نکات آموزش داده بشه توسط مدرس که این مهم اتفاق افتاد . اگر هم اعتراضی بر نتابج اعلام شده وجود داشته باشه از طرف اون 110-115 نفریه که و کلاس c بودند و درست مورد ارزشیابی قرار نگرفتند و اگر نه شما و دوستان که به طور مجزا مورد ارزیابی قرار گرفتید حالا نظر آقای یونگ این بوده که شما صلاحیت داوری B رو ندارید . ممکن بود امسال قبول شوید.
و در مورد هادی کرباسی چون از نزدیک من میشناسمش و می دونم که برگزاری این کلاس ها چیزی عاید ایشون نمیکنه و نیازی به این کلاسها و هزینه هاش ندارن هر چند هر وجهی که دریافت میشه به طور مستقیم وارد حساب تعاونی میشه . و یه حساب سر انگشتی از مخارج ( هزینه های داور و هیئت همراه ، سرویس ها ، غذا و هتل و... ) نشان میدهد که برگزاری همچین کلاسی هیچ سودی برای ایشون و دوستانشون نداره و جالبه که عرض کنم خدمتتون بهترین مسابقه زیبایی که تا حالا تو ایران برگزار شده اسبواره اصفهان 86 بوده که من از مشکلات و مسائل موجودش آگاه بودم و جالبه که بدونید چند میلیون ضرر داد تعاونی واسه برگزاریش .
و این ک به نکته خوبی اشاره کردید شخصیت هر کسی رو میشه از روی نوشته هاش فهمید .
 
دوستان یکی به من جواب بده کلاس داوری هتل و شام و ناهار توش مهمه یا کیفیت اسب عربش.18 تا اسب جور کردن تازه میخواستن 20 تا اسب هم از یزد بگیرن که بهشون ندادن.ایا با 18 تا اسب که احتمالا نصفشون هم 2خون هستند میشه کلاس برگذار کرد .همین اقای مدرس نمیگه اینام با این اسباشون

مطمئن باش اگه مدیریت خوبی برای مسابقه بکنن همین الان که دوهفته تا زمان مسابقه مونده نه تنها ازیزد بلکه ازکل ایران بیشتر از 30 راس اسب عرب رو می تونن به مسابقه بکشونن.

حتی الان که دوهفته باقیمانده است.
 

moji

Member
اقای موجی ناراحت نباش شاید مجبور باشی واسه کلاس به خوزستان بری
من هر جای ایران باشه میرم ولی تو مطمئن باش فقط اصفهانه
مگر اینگه ادمهایی مریض با بحرانی نشون دادن اوضاع اسب ایران اومدن این مربی را کنسل کنن
اما تو آیا با این همه کارهایی که کردی روت میشه دوباره بری اصفهان؟
اگر چه رو که نیست ....
 
موجی جان ممنونم که راهنمایی میکنی اما من ممنون تر میشم که خودت را راهنمایی کنی و نه بنده راممنونم موفق باشی

موجی جان ممنون میشم ادب را رعایت کنی...و خواهش به روی بحث پوچ وبیهوده دوستان اینقدرمانور انجام ندهید...
 

Soheil Sanati

Active member
چرا همش از جواب دادن فرار میکنید.با 18 تا اسب میشه کلاس به اون مهمی برگذار کرد
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا