بررسی مسائل انظباطی کورس گنبد

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
کمیته فنی مسابقات اسبدوانی فصل بهاره 1388 شهرستان گنبد در رابطه با خطاها و مسائل پیش آمده در هفته ششم در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 15 و 16 اردیبهشت ماه 1388 تشکیل جلسه داد و به شرح ذیل اعلام رای نمود.


1- در رابطه با موضوع مشاجره چند تن از مربیان با پرسنل شریف نیروهای انتظامی مربیان محترم می بایست به فرامین نیروهای انتظامی عمل کرده و از هرگونه بحث و جدل پرهیز کرده و برای حل مشکلات می بایست با حفظ آرامش به مسئولین مربوطه رجوع می کردند تا موضوع از سوی مسئولین برگزاری مرتفع گردد . اما متأسفانه ادامه درگیری موجب تحریک تماشاچیان گردید لذا :

الف – آقای فرهاد قزل به دلیل مشارکت در این مشاجره مبلغ 3.000.000 ريال جریمه نقدی و در صورت تکرار از مربیگری در میادین سوارکاری محروم خواهد گردید . (قابل توجه مالکین محترمی که اسبهایشان تحت مربیگری نامبرده می باشد)

ب – آقای رشید صحنه بدلیل مشارکت در این مشاجره مبلغ 2.000.000 ريال جریمه نقدی و در صورت تکرار از مربیگری در میادین سوارکاری محروم خواهد شد . (قابل توجه مالکین محترمی که اسبهایشان تحت مربیگری نامبرده می باشد)

ج – آقای عبدالخالق ایری به دلیل مشارکت در این مشاجره مبلغ 2.000.000 ريال جریمه نقدی و در صورت تکرار از مربیگری در میادین سوارکاری محروم خواهد شد . (قابل توجه مالکین محترمی که اسبهایشان تحت مربیگری نامبرده می باشد)

2- در رابطه با مربی ، آقای اراز زارعی کسلخه بدلیل رفتار ناشایست در جلوی جایگاه تماشاگران بخش خواهران و گویندگان مبلغ 1.000.000 ريال جریمه نقدی و در صورت تکرار از مربیگری در میادین سوارکاری محروم خواهد شد . (قابل توجه مالکین محترمی که اسبهایشان تحت مربیگری نامبرده می باشد)

3- چابکسوار فیضل اله رجال به دلیل خطای عمد بر روی اسب لورسن دنجر و انحراف به راست در دور سوم هفته ششم به مدت دو هفته از چابکسواری محروم و مبلغ 2.000.000 ريال جریمه نقدی و در صورت تکرار با نامبرده شدیداً برخورد خواهد شد.

4- چابکسوار ستار مهرانی به دلیل انحراف به چپ در بدو شروع دور سوم به مدت یک هفته محروم گردید .

5- چابکسوار عید محمد غراوی با توجه به مسائل پیش آمده در دور چهارم بر روی اسب جیحون جهت بررسی بیشتر و مشخص شدن حقایق تا اطلاع ثانوی از شرکت در مسابقات محروم گردید .

6- چابکسوار عنایت اله قلرعطا به علت حرکات ناشایست و تحریک طرفداران و مالکین اسب لورسن دنجر پس از خطای صورت گرفته بر روی اسب لورسن دنجر به مدت یک هفته از شرکت درمسابقات محروم گردید.

7- از ثبت نام اسب لورسن دنجر در هفته هفتم جلوگیری و مالکین اسب یاد شده مبلغ 1.000.000 ريال جریمه نقدی بدلیل برخورد ناشایست پس از اتمام مسابقه ، تعهدات لازم اخذ گردید و در صورت تکرار شدیداً برخورد خواهد شد."
 
بالا