برترینهای هفته سیزدهم کورس بهاره گنبد کاووس معرفی شدند

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
هفته سیزدهم کورس بهاره سوارکاری گنبد کاووس با معرفی برترینها عصر جمعه در مجموعه ورزشی گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، این کورس در هشت دور به مسافت هزار متر طول و با شرکت 78 راس اسب ورزشی برگزار شد.

رئیس مجموعه سوارکاری گنبد کاووس در گفتگو با خبرنگار مهر در گرگان افزود: بالتیکال، پریوش و آرکام قرک با سوارکاری عبدالرحیم آرمیده، محمود قللرعطاء و یاسر جرجانی در کورس اول، سالومی، ریواستالیون و فلامینگ با چابکسواری یاسر جرجانی، عبدالخالق چپرلی و عبدالرحیم آرمیده در کورس دوم اول تا سوم شدند.

حکیم ایگدری افزود: کاماندر، سانی و کاکامبو با سوارکاری مجید صالح پور، عبدالرحیم آرمیده و محمد خجملی، تی ان تی، چاوا و مونا با سوارکاری مجید صالح پور، آق ولی بشگرد و فیض الله رجال در کورس چهارم برتر شدند.

وی اظهار داشت: محمود قللر عطاء، ستار مهرانی و احمد تقه با اسبهای هما، شیابو و برایت مون در کورس پنجم و آق ولی بشگرد، محمود قللر عطاء و عبدالله قللر عطاء با اسبهای اسپریت، همیلا و کاتاماران در کورس ششم اول تا سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: سکویا با سوارکاری ستار مهرانی، مجیکال با سوارکاری مجید صالح پور و دن سینگ بور با سوارکاری طاهر ایگدری در کورس هفتم و دل دنسر با عبدالرحیم آرمیده، میس بیوتی با محمد خجملی و رویال چیسی با یاسر جرجانی در کورس هشتم عنوانهای برتر را به دست آوردند.

به گفته ایگدری، کورسهای دوم، ششم و هشتم این مسابقات مربوط به اسبهای تروبرد و بقیه مربوط به اسبهای دوخون بود که در مجموع 196 میلیون و 400 هزار ریال بین سوارکاران و مالکان اسبهای برتر به عنوان جایزه توزیع شد.

رئیس مجموعه سوارکاری گنبد کاووس از زحمات اعضای شورای تامین به ویژه سوسرایی فرماندار و سرهنگ محمدزاده فرمانده انتظامی گنبد کاووس در برقراری نظم و امنیت مسابقات قدردانی کرد.

کورس هفته سیزدهم سوارکاری گنبد کاووس با حضور شمار زیادی از علاقمندان به ورزش سوارکاری و نائب رئیس فدراسیون سوارکاری کشور برگزار شد.
 
بالا