اسب کرد و گشت

امید زمانی

Active member
مگر ادعا نمی کنید که این اسبها بهترین سواری رو دارند ؟ پس چرا هیچکس نمی تونه سوارشون بشه ؟ اونیم که سوار میشه باید خودش رو به زور نگه داره روی اسب که هیچ لذتی از این کار نمیبره فقط 4 نفر که تماشا میکنند کیف میکنند که یه اسب اینقدر میپره این ور اون ور اتفاقا یه کلیپ از یکی از همین اسبها دیدم سوار هیچ تسلطی رو اسب نداره اسب سوار رو میبره تو یه درخت و شاخه درخت سر سوار رو پاره می کنه ! تعریف شما از اسب پرخون و خوش سواری اینه ؟ که یه اسبی رو نشه سوار شد ؟!!!!:laughingsmiley:
 

vatan

Member
اشتباه میکنی.من فیلمهای تعزیه ---------و --------رو چند بار دیدم.هر جا که اسب کمی از تحرک می ایسته ،یه پای محکم بهش میزنن.
آواز دهل شنیدن از دور خوش است.
من 3 هفته پیش سوار براق شدم و برام جالب بود که اسب اصلا رو به جلو نبود و قفل میکرد.
براق یکی از قویترین اسبایی بود که دیدم و توانایی طی کردن کیلومتر ها راه رو داره بشرط اینکه از این سیستم اصفهانی خارج بشه و کار اصولی کنه.



پرواز عزیز نزن این حرفو.اینا همه تبلیغاته برادر.ما که اونجا بودیم -----رو سوار شدیم وهمچنین کره براق رو.-------رو هم وقتی زین گذاشتن بما چیزی نگفتن و گرنه اون رو هم میشه سوار شد.بنظرم شما جو گیر شدین و از -------نازنین دارین یه هیولا میسازین.
سلام به کاربران سايت
اصلا حوصله اومدن نداشتم گفتم بيام آخرين پستها را بنويسم و برم.
بله آقاي محسن کرباسي خيلي خوب جواب مهمان نوازي را داديد واقعا لطف کرديد.:wacsmiley:
البته کسي از شما انتظار نداره تعريف از اسب کنيد ولي خوب انتظار نداره بي انصافي کنيد و دروغ بگيد!!
بله من خيلي براتون احترام قائل شدم که گفتم که براق و انسياتور را سواريشون را ببنيد و تمام اين کارها فقط به حساب رفاقت با امير پور بهزاد بود.
شما نبوديد که زنگ زديد براي خريد اسب کرد؟؟؟
شما نبوديد که تمنا ميکردي براي خريد کره براق؟؟؟
شما نبودي که از راه نرسيده کره انسياتور و گلچهره را ميخواستي؟؟؟
شما نبودي که پيامک فرستادي براي کشش و وقتي فهميدي که کشش مجاني نيست شروع کردي به تخريب!!!

خدايا هر چه از کاربران اين سايت ميگيري بگير ولي انصاف را نگير.

نميدونم که چرا شما و تني ديگر از امثال افراد مثل شما 3 مرحله سلوک !!! را براي اين کار (تخريب )طي ميکنيد!!
مرحله اول:
يک چنين کاربراني وقتي فيلم و عکس انسياتور را ميبينند شروع ميکنند به آفرين و به به و چه وچه که عجب اسب و غيره
مرحله دوم:
تصميم ميگيرند که اسب را بياند ببنيد که شما پارسال توي زمستون بعد مسابقه زيبايي که اومد زنگ زديد کي؟؟ ساعت 3 بعدازظهر که ما ميخواهيم اسب ببنيم و ما را امير پوربهزاد معرفي کرده و غيره من هم گفتم طرف از راه دور اومده هر چند بايد هماهنگ ميکرديد ولي خوب در حالي که اصفهان نبودم زنگ زدم به مالک انسياتور که بريد ببنيد و در واقع لطف کردم بهتون بعد که اسب را ديديد:dodgy: و خيلي مسرور و خوشحال و غيره
مرحله سوم:
اين دسته افراد در مرحله سوم درخواست کشش دارند از سيلمي اون هم به صورت مجاني!! يا با قيمتي در حدود همون مجاني!! ولي وقتي که ميبيندد که طرف حاضر نيست که مجاني کشش کنه شروع ميکنند به تخريب اسب و غيره که اين اسب روزي 100 کيلو جو ميخوره!! بهش شوک الکتريکي ميدهند!! به اسب روزي چند قرص اکس و شيره و ترياک ميدهند!! و هزار فحش ديگه که واقعا قباحت داره.:smile:
البته تقصير شما نيست بلکه گناه بنده هست که خيلي ساده به شما اسب نشون ميدم و گرنه بايد مثل همشهري تون آقاي شکاري رفتار کنم که خيلي خوب همشهري هاش را ميشناسه!! و بنده سال پيش که يکي از کاربران ديگه همين سايت شروع کرد به تخريب علت را توي تايپيک خيبر نوشتم و لينکش را ميزارم که بريد ببنيد.
توي پست 37 و پست هاي بعدي دنبال کنيد دقيقا رفتار شماست.
http://www.horse.ir/f168/خیـبر-کرنگ-شکاری-4243/index4.html

خلاصه اسب خوب دوستان اسبي هست که ما بتونيم ازش يه کره يا باهاش ماديونمون را بکشيم و اگه نتونستيم اون اسب و آدمهاي اطرافش خيلي آدم هاي بدي هستند.:wacsmiley:

اما در رابطه با براق:
شما که اصلا سواري بلد نبوديد.
اصلا دست جلو نميتونستيد بگيريد چه برسه به سواري!!!
اي کاش کاربران بودند تا سواري شيرمرد!! کرماني را ميديدند.
توي جاده سوارتون کرديم که بتونيد چار قدم بريد در حالي که تمام بدنتون داشت ميلرزيد و هر چه که گفتيم که يه پا بزن به اسب اصلا جرات نکردي!!:dodgy:
 

aahmadian

Member
فيلم اسب قيامت(نيله) رو تو تعزيه اصفهان دارين؟
كه رو دو پاش ايستاده و تعزيه خون نوحه مي خونه.
 

s.parizimanesh

Active member
اقای زمانی سواری خوب به این معنا نیست که هر کسی از راه رسید بتونه اسب را سوار بشه
خلاصه با ید یک فرق بین کسی که ابتدایی سوار میشه تا کسی که اسب پرخونی مثل براق را با عرق گیر سوار میشه باشه دیگه.
در مورد براق هم اقای لرانس اگه سوار کاری بلد بودی میفهمیدی رو به جلو هست یانه یا یک پا بهش میزدی مفهمیدی چکاره هست
در مورد اون قول هم بهم دادی خیلی روش حساب کردم باید حتمآ با من بیای اصفهان.
بعدش هم اقای محسن محمدی گناه کرده که اسباش و سواریشون را بهتون نشان داده تا برید بگید ما براق را سوار شدیم انسیاتور را دیدیم تا تو شهرتون قیافه بگیرید حالا پشت سرش حرف در میارید.این انصافه اگه خودت بودی چکار میکردی.
 

s.parizimanesh

Active member
من همه اسبهای کرد ایران را دوست دارم و الن از چهار تاشون کره دارم
ودر اینده از بقیه هم میکشم با همه عیبهایی که شما ازشون گرفتید باز هم ازشون میکشم.
 

امید زمانی

Active member
اقای زمانی سواری خوب به این معنا نیست که هر کسی از راه رسید بتونه اسب را سوار بشه
خلاصه با ید یک فرق بین کسی که ابتدایی سوار میشه تا کسی که اسب پرخونی مثل براق را با عرق گیر سوار میشه باشه دیگه.

اکثر این سواکارهای تعزیه سواری اصولی بلد نیستند . این رو گفتید یاد شهر بازی افتادم یه بازی هست توی شهر بازی یه گاوه که هر کسی بتونه خودش رو نگه داره روش کلی هم جایزه میدن :laughingsmiley: اما آیا هر کسی خودش رو نگه داشت سوارکار حرفه ای؟البته تو این مورد مطمئنم که خیلی سلیقه ای نیست و از یه اصولی تبعیت میکنه و اون اینه که سوار باید رو اسبش تسلط داشته باشه . نه اسب رو سوار . واسه من توجیه نیست که یه اسب سوارش رو ببره تو درخت و سوار نتونه نگهش داره ( با این که میگید بهترین سوارکار است ) و به این اسب بگیم به به و چه چه عجب اسبی
در ضمن هدف هیچکس تخریب نیست . از روز اول هم نبوده . اسب نشون دادن هم چیز خاصی نیست که اشتباه کردند اسب نشون دادند و ....
ما 40 اسب تو مجموعه داریم و همه خرند ! ولی هر کس بیاد قدمش روی چشم هر کدام رو که بخواهد نشان میدیم سواری هم بود زین میکنیم سوار شن !سیلمی هم داریم که سالی 60 کشش دارد نه 4 تا واسه خودمون . و واسه خیلی ها هم که توان مالی ندارند رایگان کشیدیم و میکشیم . اینقدر اسب از اینها بهتر بیان و برن !
 
آخرین ویرایش:
بالا