اسب عرب در کورس آق قلا

امید زمانی

Active member
کورس اسبدوانی در آق قلا از 9 اسفند آغاز میشود ! طبق یک منبع موثق کورس عربها هم میخوان بدن ! خوبه ما مطرح کردیم این قضیه رو با این آقای خراسانی ! ...
 

OJANG

Member
اگه بشه که عالیه ،چون یواش یواش اسبها به همه جای ایران برای مسابقه و رقابت میرن و این یعنی رونق و رونق یعنی حفظ و افزایش بهترینها و رو به علمی شدن.
 

امید زمانی

Active member
اطلاعیه
ثبت نام مسابقات آق قلا
( 1387/11/29 )

قابل توجه مالکین و مربیان گرامی

بر اساس برنامه پیش بینی شده مسابقات آق قلا از روز نهم اسفند ماه در صورت به حد نصاب رسیدن اسبهای شرکت کننده و مساعد بودن هوا برگزار می شود . همچنین ثبت نام اسبها روز شنبه سوم اسفند ماه در محل میدان سوارکاری آق قلا خواهد بود. الویت های تعیین شده به شرح ذیل می باشد :

1- اسبهای ترکمن 3 و 4 ساله ، اسبهای دو ساله ترکمن در صورت داشتن شناسنامه و تست DNA
2- اسبهای عرب 3 و 4 ساله ، اسبهای دو ساله عرب در صورت داشتن شناسنامه و تست DNA
3- اسبهای دوخون 2 ساله در صورت داشتن برگه میکروچیپ
4- اسبهای تروبرد 2 ساله در صورت داشتن برگه میکروچیپ
5- اسبهای دوخون و تروبرد 3 و 4 ساله با داشتن شناسنامه

کلیه متولدین 86 دو ساله محسوب می شوند.

دفتر معاونت اسبدوانی
 

امید زمانی

Active member
قابل توجه مالکین و مربیان عزیز و مشتاقان اسبدوانی

با سلام

بدینوسیله باستحضار می رساند از آنجائیکه اصلاحات جایگاه و میدان سوارکاری آق قلا در شرف انجام می باشد و از طرفی برابر اطلاعات دریافتی در پایان هفته جاری بارش باران درمنطقه گلستان محتمل می باشد ، لذا تصمیم گرفته شد که مسابقات اسبدوانی آق قلا از نیمه دوم اردیبهشت ماه روزهای پنجشنبه آغاز گردد.
همانطوریکه قبلاً اعلام شده بود مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس هفتم فروردین ماه در صورت مساعد بودن هوا برگزار می شود و بدین منظور ثبت نام اسبها روز دوشنبه 26/12/87 خواهد بود و حق تقدم با اسبهایی است که در هفته های قبل در آق قلا ثبت نام کرده اند.

دفتر معاونت اسبدوانی

برنامه ریزی در حد ...
 
بالا