"اسب" از شبکه چهار پخش می‌شود

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
فیلم تلویزیونی "اسب" به نویسندگی و کارگردانی بابک محمدی از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در "اسب" رضا کیانیان، افسر اسدی، بابک حمیدیان، مریم سعادت و سیروس ابراهیم‌زاده بازی می‌کنند و از دیگر عوامل آن می‌توان به محمدصادق آذین تهیه‌کننده، محمد ناصری تصویربردار، آرمان موسی‌پور آهنگساز و علی هشامی و کریم کاشانی صدابرداران اشاره کرد.

داستان "اسب" درباره مردی است که اسب سفید گروه تغزیه را که پیر شده را خریداری می‌کند تا آن را به یکی از دوستانش بدهد، ولی زمانی که به خانه دوستش جهت تحویل دادن اسب می‌رود، او را پیدا نمی‌کند و در راه بازگشت به شکلی عجیب دچار حادثه می‌شود و اسب فرار می‌کند...
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
"اسب" در هنگام نمایش در سیما دچار جرح و تعدیل شد

بابک محمدی گفت: بهتر بود با توجه به حمایت وزارت ارشاد از اکران فیلم "اسب"، فیلم بعد از اکران عمومی، در تلویزیون به نمایش در می آمد.
112594_orig.jpg

بابک محمدی، کارگردان فیلم سینمایی "اسب"، ضمن بیان این مطلب، در گفت وگو با خبرگزاری "مهر" در مورد نمایش فیلم "اسب" از سیما قبل از اکران عمومی آن گفت : در اسفند ماه سال گذشته، در جلسه ای که با آقای محمود اربابی مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی داشتیم، ایشان از تعدادی فیلم من جمله "اسب" تقدیر کردند و عنوان کردند قصد دارند فیلم " اسب " و تعداد دیگری از فیلم ها را به تدریج در سینما فرهنگ اکران کنند.

وی تاکید کرد : فیلم در روز آغاز سال جدید که مصادف با اربعین حسینی بود، از تلویزیون پخش گردید و چون تهیه کننده فیلم تلویزیون بود، اقدام به پخش فیلم کرد، درحالی که از این قضیه، من اطلاعی نداشتم . حدود هفت دقیقه از فیلم هم در نسخه به نمایش در آمده دچار جرح و تعدیل گردید. بهتر بود این کم کردن سکانسها با مشورت من که کارگردان فیلم بودم، انجام می شد. تا از نظر تکنیکی و ساختار فیلم دچار اشکال نشود.

این فیلمساز افزود : وقتی که فیلمی در جشنواره به نمایش در آمده و مورد حمایت اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد هم هست، بهتر بود نمایش فیلم در سیما به بعد از اکران عمومی اش موکول می شد تا فیلم در بعد وسیع تری دیده می شد.

محمدی تاکید کرد : "اسب " یک فیلم فرهنگی است که با استفاده از هنرپیشگانی مطرحی نظیر رضا کیانیان ، بابک حمیدیان و افسر اسدی و سیروس ابراهیم زاده ساخته شده است و می تواند با تمام مخاطبان ارتباط برقرارکند.

وی در مورد کارهای جدیدش گفت : چندین طرح برای ساخت مد نظر دارم که با توجه به حمایتهایی که آقای اربابی قول آن را دادند، یکی از آنها به مرحله تولید در خواهد آمد..
 
بله من این فیلم رو دیدم. دوستی یک آدم با اسب و وارد شدنش به یک دنیای متفاوت . آرامش خاطری که به دست می یاره و انگیزه هایی که برای زندگی پیدا می کنه. در کل خوشم اومد از این فیلم :)
 

vatan

Member
با سلام .فیلم سینمایی اسب پخش میشود یا مستند اسب که سال ها پیش تهیه شد قبل از فوت خانم قره گوزلو که ایشان هم در این مستند حضور دارند!!!!!
 
با توجه به توضیحات ، فیلم اسب. البته کاش اون مستند اسب هم پخش می شد مجددا
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
چراجانم ازشبكه سه سيما فكركنم پارسال ايام محرم دادش من 2دفعه اين فيلم قشنگ وزيباروديدم تازه خوداسب هم نزادش ايراني نيست
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
مهندس سعي كن اين فيلم راببيني خيلي اموزنده است به قول ليلون دماغ عشقولانه وباشد ;) ;) ;) ;)

راستي فيلم"اواي نقره اي"راهم بخر خارجيه بازيگرشم" راسل كرو"است
 
بالا