نتایج هفته سوم کورس پاييزه گنبدکاووس

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
در پايان رقابتهاي اين هفته جوايزي به ارزش 94 ميليون ريال به صاحبان اسبهاي اول تا سوم کورسهاي هفت گانه اهدا شد.
هفته سوم رقابتهاي سوارکاري کورس پاييزه گنبدکاووس با حضور خيل علاقه مندان به اين ورزش در مجموعه سوارکاري شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
در رقابتهاي هفته سوم کورس پاييزه کشور به ميزباني گنبدکاووس که عصر پنجشنبه برگزار شد 61 راس اسب از نژادهاي ترکمن(کورس اول) تروبرد(کورس هفتم) و دوخون(ساير کورسها) در هفت دور به مسافت هاي هزار متر به رقابت پرداختند.
در پايان رقابتهاي اين هفته جوايزي به ارزش 94 ميليون ريال به صاحبان اسبهاي اول تا سوم کورسهاي هفت گانه اهدا شد.

هفته چهارم اين رقابتها جمعه با حضور 55 راس اسب در هفت دور در محل مجموعه سوارکاري اين شهرستان برگزار خواهد شد و جوايزي به ارزش 19 ميليون و 680 هزار ريال براي اسبهاي برتر تعيين شده است.
لازم به توضيح اينکه با توجه به استقبال مالکان و مربيان اسب و تعداد بالاي اسبهاي ثبت نام شده بنا به تصميم مسئولين اسبدواني کشور و مجريان کورس گنبدکاووس، در اين هفته استثنا رقابتهاي کورس پاييزه در دو روز برگزار شد.
نتايج هفته سوم:

کورس اول: 1- نازآباد -2- ايل امان -3- الکام يلقي
کورس دوم: 1- داز ميهن -2- پاپيتال -3- گل مرام
کورس سوم: 1- آي تک 2- مرکوري -3- امپريال
کورس چهارم: 1- گل پسر -2- لاله ناز -3-مونا
کورس پنجم: 1- غنچه -2- سيمبا بندر -3- آرقاداغ
کورس ششم: 1- رون تون هورس-2- هيوا -3- مديترانه
کورس هفتم: 1- تکنوش -2-لاله زار نو -3- جوهر "
 
رشته های آوسبیلدونگ المان آموزش حرفه‌ای یا Ausbildung در آلمان شامل یک فرآیند آموزشی متنوع در رشته‌های مختلف می‌شود. این دوره‌ها، که معمولاً بین سه تا سه و نیم سال به طول می‌انجامند، افراد را برای ورود به بازار کار حرفه‌ای آماده می‌کنند. رشته‌های Ausbildung شامل مهندسی و تکنولوژی از قبیل الکترونیک، مکانیک صنعتی، مهندسی مکاترونیک، و همچنین طراحی فنی هستند. علاوه بر این، رشته‌های مرتبط با صنعت و ساخت از جمله نجاری، تولید اثاث چوب، کارگری فلز، و نقاشی و رنگ‌آمیزی نیز در این سیستم آموزش حرفه‌ای جای دارند. همچنین، دوره‌های حرفه‌ای در زمینه خدمات بهداشتی و پزشکی مانند پرستاری، پرستاری سالمندان، کمک به دندانپزشک، و کارشناسی پزشکی نیز از این سیستم بهره‌مند می‌شوند. این برنامه‌های آموزشی فرصتی را برای دانشجویان فراهم می‌کنند تا به صورت عملی و نظری در زمینه‌های حرفه‌ای مهارت‌های لازم را یاد بگیرند و با مهارت‌های خود وارد بازار کار شوند.
 
بالا