مسابفات کورس یزد

sohrab

Active member
مسابقات کورس یزد از 9 فروردین 87 شروع می شه.
مهرشاد عزیز احتمالا می ره . منتظر خبر هاش هستیم
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
کسی از محل کورس یزد اطلاعاتی داره؟ بنظرم جالب میشه از گوگل نقشه ماهواره ای از محل کورسها و حتی باشگاههای معروف ایجاد کنیم
 

sohrab

Active member
امیر جان من یک سالی میشه با گوگل ارت کار نکردم . اون موقع انقدر کامل و دقیق نبود که ساختمان و باشگاه ها و ...رو نشون بده.
الان چطور؟
 
کورس احتمالا میدان باشگاه صفائیه است چون جای اصلی یزده.
باشگاه های اصفهان را می تونید محلش را با گرفتن فایلش که سال پیش تهیه کردم ببینید. اینم آدرسش:
http://bbs.keyhole.com/ubb/download.php?Number=733096
البته بعضی عکس ها قدیمیه و هنوز عکی جدید نگذاشته. مثلا باشگاه پردیسان را در حال ساخت نشان می ده یاباشگاه المپیک را که الان 2 سالث میدون کورسش تبدیل به مزرعه شده کامل نشون میده.
برعکس مثلا باشگاه زاینده رود را که نزدیک مرکز غنی سازی و انرژی اتمی عکس های تابستونش را داره و این محل همیشه جدیدترین عکس ها را داره.
باشگاه پردیسان هم قبلا قدیمی بود ولی الان جدید شده
باشگاه خورشید و بهشت را در قسمتی که شفاف نیست داره.
عکس باشگاه خوراسگان هم ماله تابستانه.
اتفاقا" دیشب تو این فکر بودم که یه همچین فایلی برای همه باشگاه و اسبداری ها درست کنیم.
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
سهراب گفت:
امیر جان من یک سالی میشه با گوگل ارت کار نکردم . اون موقع انقدر کامل و دقیق نبود که ساختمان و باشگاه ها و ...رو نشون بده.
الان چطور؟

الان گوگل ارس برای ایران ممنوع شده, نمیتونی دانلود و استفاده کنی نسخه جدیدشو, اگر نسخ قدیم رو داری فقط میتونی استفاده کنی
 
اگه با فیلتر شکن وارد سایتش بشی دیگه نمی فهمه که از ایران اومدی و می تونی دانلود کنی و البته بعد هم باید فایل کراکش را پیدا کنی.
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
اسب ايراني گفت:
اگه با فیلتر شکن وارد سایتش بشی دیگه نمی فهمه که از ایران اومدی و می تونی دانلود کنی و البته بعد هم باید فایل کراکش را پیدا کنی.
این کارو کردم ولی اونی که گرفتم نصب نمیشه
 
توی p30download.com بگرد فایل آماده و با فایل کراکش پیدا میشه فکر کنم. نیازی به فیلتر شکن هم نیست.
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
مسابقات سراسري اسب دواني كورس بهاره يزد

رييس هيات سواركاري استان يزد گفت: سومين دوره مسابقات سراسري اسب‌دواني از روز جمعه در مجتمع سواركاري صفاييه يزد آغاز مي‌شود.

" حميدرضا حكيميان " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود:
در اين مسابقات طي شش هفته ‪ ۱۲۰‬راس اسب در دو گروه اسب‌هاي " اصيل (عرب)" و " دوخون و تروبرد" با هم رقابت مي‌كنند.
وي اضافه كرد: در مسابقات ياد شده اسب‌هايي از استان‌هاي تهران ، فارس ، كهگيلويه و بويراحمد ، اصفهان ، خوزستان ، لرستان ، آذربايجان شرقي و يزد حضور دارند.
رييس هيات سواركاري استان يزد خاطرنشان كرد: در سومين دوره مسابقات اسب‌دواني كورس بهاره يزد در مجموع ‪ ۴۸۰‬ميليون ريال جايزه نقدي به صاحبان و سواركاران اسب‌هاي برتر اهدا خواهد شد.
به گفته حكيميان،در استان يزد حدود دو هزار اسب از نژادهاي مختلف پرورش داده مي‌شوند كه ‪ ۵۰۰‬راس از آنها را اسب‌هاي اصيل (عرب) تشكيل مي‌دهند.
 

sohrab

Active member
به گزارش مهرشاد ( خبرنگار اعزامی انجمن به یزد) شروع مسابقات به 16 فروردین موکول شد ;)
 

مرضیه

Member
مسابقات سراسري اسب دواني كورس بهاره در يزد آغاز شد
سومين دوره مسابقات سراسري اسب دواني كورس بهاره از روز جمعه در مجتمع سواركاري صفاييه شهر يزد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در نخستين هفته اين رقابت‌ها ‪۴۶‬اسب در پنج كورس در دو گروه اسب‌هاي اصيل (عرب ) و دوخون و تروبرد در مسافت يكهزار متر با هم رقابت كردند.

در نخستين كورس رقابت‌هاي امروز كه با شركت اسب‌هاي دو تا هشت امتياز كشوري در گروه اسبهاي اصيل ( عرب ) برگزار شد اسب دلارا افشين از يزد به مقام قهرماني رسيد و اسب‌هاي زيگورات سردار از خوزستان و زرين ميز يزد به ترتيب دوم و سوم شدند.

در كورس دوم كه در رده اسبهاي صفر تا ‪۱۲‬امتياز كشوري و در گروه اسب هاي دوخون و تروبرد انجام گرفت اسب‌هاي ترور از شهركرد و ترنادو از سرچشمه زارچ يزد به ترتيب اول و دوم شدند.

همچنين در كورس سوم كه به اسبهاي بدون امتياز كشوري و در گروه اسب‌هاي اصيل (عرب ) اختصاص داشت ، اسب زئوس از يزد به مقام نخست دست يافت و اسب‌هاي زند از تفت يزد و روزيتا از يزد به ترتيب دوم و سوم شدند.

در كورس چهارم نيز كه ويژه اسبهاي ‪۱۰‬تا ‪۲۰‬امتياز كشوري در گروه اسب هاي اصيل (عرب ) بود ، اسبهاي دانيال از اشكذر يزد ، دهدار از خوزستان و زمزم مير يزد به ترتيب اول تا سوم شدند.

در كورس پنجم هم كه با شركت اسبهاي اصيل (عرب ) ‪۲۲‬تا ‪۴۰‬امتياز كشوري برگزار شد ، اسب‌هاي خاقان ، دماوند و خروش همگي از يزد به ترتيب اول تا سوم شدند.

در مسابقات امروز در مجموع ‪۶۳‬ميليون و ‪۹۰۰‬هزار ريال جايزه نقدي به صاحبان اسبهاي برتر اهدا شد.

در سومين دوره مسابقات سراسري اسب دواني كورس بهاره يزد كه طي شش هفته برگزار مي‌شود، اسب‌هايي از استان‌هاي تهران ، فارس ، كهگيلويه و بويراحمد ، اصفهان ، خوزستان ، لرستان ، آذربايجان شرقي و يزد حضور دارند . ك /‪۲‬شبد**‪۱۸۵۶**۱۰۲۷**۷۵۳۷‬


خبرگزاري جمهوري اسلامي
‪۸۷/۰۱/۱۶​
 

sohrab

Active member
نتایج هفته های دوم و سوم را نمی دونید؟
شنیدم زیگورات اول شد
 

♘امیرحسین♞

♘ مدیریت انجمن اسب ایران ♞
هفته پنجم مسابقات سراسري اسب دواني كورس بهاره يزد برگزار شد

هفته پنجم مسابقات سراسري اسب دواني كورس بهاره‌درمجتمع سواركاري صفاييه شهر يزد برگزار شد.
در اين مسابقات ‪ ۵۶‬اسب در هفت كورس و در دو گروه‌اسب‌هاي اصيل (عرب)وتروبرد در مسافت يك هزار متر با هم رقابت كردند.
در نخستين كورس اين رقابت‌ها كه با شركت اسبهاي بدون امتياز كشوري در گروه اسبهاي‌عرب برگزار شد، اسب ركسانا از رفسنجان به مقام قهرماني رسيد و اسب‌هاي رزيتا از يزد و خان خزعليه از اصفهان به ترتيب دوم و سوم شدند.
دركورس دوم و در بخش اسبهاي تروبرد نيز اسب اشكان خان از يزد اول شد و اسب‌هاي ژكوند و بهنام خان نيز از يزد مقام دوم و سوم را كسب كردند.
در كورس سوم كه اسبهاي هشت تا ‪ ۱۰‬امتياز كشوري و در گروه اسب‌هاي اصيل (عرب) بود اسب‌هاي زلزله بيك از اصفهان، ذوالفقار سهيل و خرداد از يزد به ترتيب اول تا سوم شدند.
دركورس چهارم كه ويژه اسبهاي عرب بود اسبهاي دماوند، خروش و خيام همگي از يزد به ترتيب اول تا سوم شدند.
دركورس پنجم كه با شركت اسبهاي اصيل (عرب) بدون امتياز كشوري بود اسب رامك از سيرجان اول و اسب‌هاي رعد از خوزستان و زنبور از يزد رتبه‌هاي دوم و سوم را كسب كردند.
دركورس ششم ويژه اسب‌هاي ‪ ۱۲‬تا ‪ ۲۴‬امتيازنيزاسب‌هاي زيگورات سردار، دهدار و دلاور هر سه از خوزستان مقام اول تا سوم را بدست آوردند.
در آخرين كورس نيز اسب‌هاي تروبرد با هم رقابت كردند كه اسب فرهاد از گلستان اول شد و اسب‌هاي دادمهر و يزدان از يزد دوم و سوم شدند.
در مسابقات اين هفته در مجموع ‪ ۸۷‬ميليون و ‪ ۵۵۰‬هزار ريال جايزه نقدي به صاحبان اسبهاي برتر اهدا شد.
در سومين دوره مسابقات سراسري اسب دواني كورس بهاره يزد كه طي شش هفته برگزار مي‌شود اسب‌هايي از استان‌هاي تهران ، فارس ، كهگيلويه و بويراحمد ، اصفهان ، خوزستان ، لرستان ، آذربايجان شرقي و يزد حضور دارند.
 
بالا